En Tehuacan,Puebla si se sintió! Y skyalert si lo anuncio pero muy pegado al sismo
-
-
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
Cdmx no se sintió! Antes de que digan que si! Buen despertador

-
En el sur de CDMX si se sintió, vaya forma de despertar
End of conversation
New conversation -
-
-
preocupa la brecha de guerrero.
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.